donderdag 29 juni 2017

Mijn eerste jaar in de bovenbouw door: Jamara





Ik (Jamara) zit nu ongeveer een jaar in de bovenbouw en de kennismakingsochtend vond ik al super leuk. Dit is ook de klas waar ik naar toe wilde gaan. Met de kennismakingsochtend was ik niet eens de klas al binnen en mijn naam werd al geroepen. Dus wat ik heel leuk vond dat ik gelijk al wat vrienden had dus ja daar was ik ook wel blij mee. Ik moest alleen een beetje wennen, want alles is anders dan in de middenbouw zoals bijvoorbeeld: de weektaak want eerst had je nooit dat je ook moest invullen wat er die week dan gebeurt enzovoort.  Ik vind het werken met de weektaak wel leuker dan in  de middenbouw want dit vind ik makkelijker want toen had je dat er je gewoon moest doen wat er op de dag stond en nu mag je het zelf inplannen.




Ik heb nu ook een groepje die heet BLIJRM en het is misschien een rare naam maar dat zijn de voornamen van de kinderen die ik nu wel eventjes zal gaan opnoemen: Beauyanne, Laura, Isabelle, Jinte, Romy en Merel en ik natuurlijk alleen hoor ik ook bij de J.. Naomi hoort er ook nog bij alleen past haar letter er niet echt in dus daarom zit ze er wel in maar haar letter weer niet. Het is heel jammer want er zijn heel veel vrienden die in groep acht zitten dus dat is wel jammer. Nou het is gewoon jammer omdat het wel gewoon je vrienden zijn en dat je daarna misschien gewoon niet meer spreekt of veel minder en bijvoorbeeld: afspreken dat dan ook minder kan omdat ze huiswerk hebben natuurlijk. We zijn natuurlijk ook nog op kamp geweest, we zijn naar Laren gegaan, dat was super leuk. Ik deed met Nienke een parodie van een liedje maar de naam daarvan weet ik eventjes  niet meer






Er is op 20 juli een kennismakingsochtend dus ik ben benieuwd... naar de nieuwe kinderen. En natuurlijk de musical van groep acht












                            😉



Geen opmerkingen:

Een reactie posten