vrijdag 30 juni 2017

het leukste dag van het jaar ( denk ik.)

Hoi, ik ga vertellen wat het leukste dag van het school jaar was.




Het begon een paar weken geleden. Het was denk ik op een vrijdag. En juf S.d.W ( ik gebruik geen namen) had met de klas de dag daar voor een spel gedaan wat nog niet helemaal nog niet af was. Het spel ging zo: je moest op een blaadje drie woorden of geheimen vertellen aan de klas die je wou delen. Dus ik schreef op dat ik heel erg gevoelig was en dat ik een ooroperatie krijg. L.B (dat is een klas genootje van mij) dacht  dat ik het niet was maar P.v.d. M  was. Maar die zei hij ( ja het was een jongen):" nee". En toen werd een andere klas genootje N.B werd gekozen. En die zei dat ik het was. En O ja de juf leest de woorden op en je mag niet je naam op schrijven. En dan moet de kinderen zoeken wie het is. maar waar was ik. Nou toen heb ik verteld dat ik het was. Ik was best wel zenuwachtig. Ik kreeg zelfs zweet i n mijn handen zo zenuwachtig was ik. Moet je eens voelen hoe dat voelt. Dus ik heb alles vertelt wat ze gaan doen." voor de operatie (dat heb ik verteld) moet ik naar het ziekenhuis in Alkmaar. Ja daar helemaal. En dan krijg in een verdoving in mijn oor en dan wordt er een snee in mijn oor gemaakt maar daar van voel ik helemaal niks van. Maar ik kan wel alles zie en horen". nou dat heb ik verteld. aan mijn klas. En toen zei juf S.d.W: "Je was nog best wel zenuwachtig toch?" En ik zei: " Ja ." En toen zie juf S.d.W : " Wie vindt dat I.C ( dat ben ik) dapper dat ze dat heeft gezegd. Zo ja doe dan je vuist naar voren als je het dapper vindt." En heel de klas deed zijn vuist naar voren. Dus ik was heel erg blij en opgelucht dat ik heb het gezegd. Of anders had ik het nog voor mij zelf gehouden. Dus dit was mijn leukste dag van het jaar. (denk ik) 

doei en maak er een leuke dag van. :) :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten